За Нестле България партньорството е глагол, постоянно действие, което позволява да се постигат резултати, независимо от икономическите предизвикателства
За Нестле България партньорството е глагол, постоянно действие, което позволява да се постигат резултати, независимо от икономическите предизвикателства
Нестле България събра приятели и партньори от медиите на традиционна закуска, където сподели какво стои зад цифрата 11.3% органичен ръст за 2022 година, потвърди планираните инвестиции от 15 000 000 лева за 2023 година, независимо от турбуленциите на пазара и обяви старта на Мисия 2023 за възстановяване на опожарените гори в Стамболово
На чаша уникално кафе, приготвено от току що изпечени на място зърна от Nestle Roastelier, в неформална обстановка Нели Ангелова, мениджър Комуникации за Нестле Югоизточен пазар, и Петър Стоилов, изпълнителен директор на Нестле България, споделиха какво стои зад постигнатите резултати през 2022 г. и първото тримесечие на 2023 г. и какви са предстоящите планове на компанията. По този начин Нестле България и тази година демонстрира прозрачност и отговорност в дискусия с българските медии.
“Цялата днешна среща е под надслов партньорство. Партньорска среща, партньорска година! Доверието, почиващо на постоянното изграждане на партньорски отношения с институциите, бизнеса, клиентите и обществото са най-ценният капитал, който дава възможност за успех, дори в трудни времена. А тази година Нестле България успя. Представи изключителни резултати, въпреки икономическите предизвикателства и, заедно като екип успяхме да доставим органичен ръст в размер 11,3% спрямо предходна година , което се равнява на повече от 20 милиона български лева. Моите очаквания са 2023 г. да бъде поредната успешна година и резултатите от първото тримесечие ги потвърждават.” , каза Петър Стоилов, изпълнителен директор на Нестле България
Константин Дешев, бариста Nestle Professional успя да предаде свежото кафе усещане на присъстващите, като загатна за предстоящо иновативно лансиране, насочено към подкрепа на малкия и средния бизнес.
Нели Ангелова представи Нестле България в ролята ѝ на партньор на българското общество.
Компанията работи целенасочено в три ясни направления. С програмата „Нестле за по-здрави деца“ през образование опитва да мотивира децата в партньорство с българските училища и детски градини и родителите да превърнат балансираното хранене, движението и грижата за планетата в траен здравословен навик. Фокус на националното движение „Нестле за Живей активно“ е отварянето към новите поколения като постоянно развива форматите, вкарвайки нови предизвикателства. Новината за 2023-те е мащабната мисия на Нестле България – SOS Залесяване. В партньорство с община Стамболово и експерти от Лесотехническия университет и Министерство на земеделието, Нестле България ще инвестира средства и усилия трайно да възстанови 30 декара опожарена гора на терена на община Стамболово.
„Миналата година започнахме с инциативата „Залесяваме активно“ с която подкрепихме проекта на Столична община „Новата гора на София“. Тогава разбрахме, че това не е лесно и недостатъчно за мащабите на Нестле България. Искахме да направим нещо голямо, с национално покритие и с много по-голям принос. И така след 6 месеца можем да ви съобщим, че го измислихме. С помощта на ЛТУ и Министерството на земеделието стигнахме до община Стамболово и мащабната кауза SOS Залесяване.“ каза Нели Ангелова, мениджър „Комуникации“ за Нестле Югоизточен пазар.
Нестле България затвърди позицията си, която сочи, че за компанията партньорствата са дълготрайни, лоялни и стабилни. След презентацията от Нели Ангелова и Петър Стоилов журналистите зададоха 11 въпроса, фокусирайки се върху влиянието на политическата ситуация в страната върху бизнеса, войната в Украйна и подкрепата на компанията в тази посока и отговорното ценообразуване на Нестле България.